mandag 26. januar 2009

Formiddagstreffet på Jordbærpikene 22/1

Ninne, du vil ha en oppsummering fra formiddagstreffet :) Merete har allerede blogget fra treffet, så her kan man lese fra det! Det var veldig hyggelig!

Vi som var der var altså Merete, mamman til Merete, Ragnhild G, konemor og jeg, Bente B.
Vi møttes på Jordbærpikene på Farmandsstredet og der ble vi sittende 2-3 timer tror jeg det ble? Lunsj og masse kaffe og te! Skravla gikk i ett, strikkepinnene gikk i ett, og alle var enige om at det måtte gjentas!

Vi gleder oss allerede til neste gang. Jeg syns Jordbærpikene er et veldig greit sted å være på formiddagstreff, der er det gode stoler, god plass, og.... gratis påfyll av kaffe *fnis*

Men hvor er det best å ha kveldstreff da dere? Jeg stemmer for et sted i byen, men kom gjerne med alternativer! Esmeralda?

1 kommentar:

  1. Takk! Dette kaller jeg goood og kjapp service!
    Esmeralda høres bra ut det også!
    Jeg er med på alt som er strikke-og skravlemoro jeg! ;)

    SvarSlett