mandag 26. januar 2009

Nytt formiddagstreff: Torsdag 12 februar kl 11

Det er vel likegreit å finne en ny dag med en gang, så har vi noe å glede oss til!! Det er ikke mulig å stille alle til lags, så jeg kaster ut en dato, de som kan komme, de kommer, og de som ikke kan, de kommer neste gang :lol:


Så hold av Torsdag 12 februar kl 11.


Sted: JordbærpikeneFarmandsstredet i Tønsberg!


Legg gjerne igjen en kommentar hvis du vet du kan komme, så har vi en liten oversikt over hvor mange som har anledning!!

3 kommentarer:

  1. Jeg kommer! Dette vil jeg absolutt ikke gå glipp av ;)

    SvarSlett
  2. Så flott tiltak! Spørs om jeg klarer å ta en fridag, men uansett blir dette bra :-)

    I forhold til kveldstreff tror jeg det er litt viktig at det ikke er for mye støy i lokalet. Er ikke så kjent med utestedene i Tønsberg, så Esmeralda er sikkert greit :-)

    SvarSlett
  3. Jeg setter merke i boka :-)
    og takker for invitasjonen til bloggen.
    Jeg bare lurer på lydnivået på Esmeralda, - ja, ikke vårt, men de andre der...?

    SvarSlett