onsdag 28. januar 2009

World wide knit in public day 2009


Det er tidlig enda, men skal vi samle en god gjeng kan vi likegjerne begynne å tenke på denne dagen først som sist :) Det gjelder altså den dagen da vi alle kommer fram fra sofakrokene og strikker sammen "in public"/ offentlig! ... altså, det betyr ikke at vi trenger publikum regner jeg med, men det er bare fint at det blir lagt merke til! Så da samler vi alle vi kjenner som kan håndtere strikkepinner, får de med oss på et angitt sted, og så strikker vi sammen! Det er ikke før 13 juni, men vi kan jo begynne å tenke på om vi vil markere dagen sammen :D


Så, altså; World wide knit in public day, 13 juni 2009!

4 kommentarer:

  1. Cool, Bente, bra du følger med! :)
    Det er notert!

    Hva med picnic på Slottsfjellet,
    eller midt på Tønsberg Torv?
    For vi vil vel bli sett?

    SvarSlett
  2. JA!! Ett av de to stedene tror jeg også hadde blitt supert!!

    SvarSlett
  3. Blir vel kanskje ikke så godt sett på Slottsfjellet da..... jeg stemmer for torget! Ta med stol og strikketøy! Hehe. Jeg satt forresten og strikket på sykehuset i dag, noen (eldre) damer kikket veeeeldig. Og en dame med svart basker strenet forbi på vei til jobb som sykepleier, og jeg tenkte på BenteB. Var det du?

    SvarSlett
  4. Hei dere.
    Dette hørtes fantastisk ut....
    Dere har jo tenkt veldig på de som er hjemmeværende,og arbeidende....Kjempe flott.

    En komentar til:spfaen sa....
    Ang det og strikke offentlig.
    Jeg satt på hurtigruta:Horten-Moss.
    Der strikka jeg sokker,på overfarten.Joda mange kastet et blikk og smilte,en eldre mann kom og satte seg,og beg å prate....Kejmpe kos...

    Kelm Hanne

    SvarSlett